دانلود آهنگ علی خدابنده عادت

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
** جدیدترین موزیک ها **
تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

متن آهنگ علی خدابنده عادت

●—♩–♪♫♫♪—♩–●

من نمیتونم نگاتو با کسی قسمت کنم ♩—
من نمیتونم به کم از بودنت راضی بشم ♩—
من حریص مردنم واسه یه لحظه داشتنت ♩—

«—♩—»
من نمیتونم برای تو به تب راضی بشم ♩—
عادت داری دلو ببری دست برداری ♩—

اهنگ جدید عادت با صدای علی خدابنده از سایت موزیک من

عادت دارم به نبودنت و بی قراری ♩—

«—♩—»
بذار حتی خنده هات مال خودم باشه ♩—
کی میتونه مثل من توی دلت جاشه ♩—
من دیوونه عاشقو کاشکی میفهمیدی ♩—

«—♩—»
چرا از عاشق شدن همیشه ترسیدی ♩—
عادت داری دلو ببری دست برداری ♩—
عادت دارم به نبودنت و بی قراری ♩—
عادت داری دلو ببری دست برداری ♩—
عادت دارم به نبودنت و بی قراری ♩—

●—♩–♪♫♫♪—♩–●

 

علی خدابنده عادت داری

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128دانلود آهنگ با کیفیت 320
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 دی 1398 ساعت: 12:28 | نظرات(0)

نویسنده :

بازديد : 24

موضوع: **موزیک ایرانی ** ,

بخش نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش